Avatar billede tinaw25 Nybegynder
24. januar 2013 - 14:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til publish website .net

Hej

Jeg er ny til .net og har lavet et website i Visual Studio 2010, med databaser men jeg kan simpelthen ikke finde nogle steder der forklare mig ordentlig hvordan jeg skal gøre?

Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal få min database med på website?

Håber der er nogle der gider at hjælpe, mit site er hostet hos unoeuro.com

mvh,

Tina
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2013 - 14:52 #1
Hvilken database? Access? SQLServer? MySQL?
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
24. januar 2013 - 16:28 #2
Sorry glemte en vigtig detalje. Sql server
Avatar billede arne_v Ekspert
24. januar 2013 - 17:16 #3
Hvis du attacher din MDF saa kan du uploade den.

Men hvis ikke, saa skal du have data loadet paa serveren.
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
24. januar 2013 - 21:41 #4
Men hvordan gør jeg det??
Avatar billede arne_v Ekspert
25. januar 2013 - 00:14 #5
Goer hvad?
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
25. januar 2013 - 09:57 #6
Hvordan jeg attacher min MDF fil??

Jeg har indtil videre prøvet at højre klikke på selve databasen og brugt den funktion der hedder publish to provider, hvor der har lavet en sql fil. Den har jeg så prøvet at importere i phpmyadmin, men der kommer den med en fejl:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '/' at line 1

Og jeg aner ikke om der er andre muligheder, for det har jeg ikke lært endnu og det er træls
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
25. januar 2013 - 12:15 #7
Jeg fandt ud af det
Avatar billede arne_v Ekspert
25. januar 2013 - 19:43 #8
Godt, fordi vi andre er helt lost nu.

SQLServer bruger MDF filer.

PHPMyAdmin er til MySQL.
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
17. februar 2013 - 16:57 #9
løst