Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 15:37 Der er 11 kommentarer

Hvad kan vi gøre bedre?

Hej Eksperten

Vi sidder inde hos unitbyte og kigger på vores muligheder for bedre service. Vi arbejder rigtig meget på at gøre vores hjemmeside bedre og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om i har forslag til forbedringer eller om der er ting i måske kunne tænke jer vi lavede om?

tag et kig på http://unitbyte.dk/ og giv os lidt feedback! :-)
Avatar billede madklub Guru
17. januar 2013 - 15:57 #1
Begynd med at finde et bedre billede til forsiden.
Det I har nu ville være mere aktuelt for et dating site :-)
Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 16:03 #2
@madklub Har du nogen forslag til hvad det kunne være?
Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 16:07 #4
@madklub jeg er bange for at det bliver for teknisk i forhold til vores målgruppe! Jeg vil alligevel tage det med i overvejelserne når vi skal præsentere det for hinanden! Mange tak for det.. :-)

har du andre inputs?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. januar 2013 - 16:30 #5
profil-siden:
Unitbyte holder til i Odense og består af et ungt og entusiastisk team på lige nu fem personer. Vi har ikke særligt lang tid på bagen, men det har vi forsøgt at vænne til vores fordel

der skal bruges vende i stedet for vænne, da det er noget, der drejes.
Avatar billede moddi100 Seniormester
17. januar 2013 - 16:54 #6
Så skal der også lige kigges efter andre småfejl. På profil-siden skriver I f.eks. at der er 5 ansatte, men i kolonnen til højre under "Hvor store er vi" er der kun 3 ansatte?
Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 16:57 #7
@claes57 mange tak! Det skal jeg sørge for bliver opdateret!

@moddi100 fint du fandt den lille fejl. Det er ikke blevet opdateret. Det beklager vi. Det er blevet opdateret nu.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. januar 2013 - 17:26 #8
Hej.

  I melder også først ud med alle servere placeret i Danmark, men næste afsnit er de så også i Amsterdam?!?
  Nu ved jeg godt, I ikke er så store, men hvordan med sikkerhed, er der en revisionspåtegning eller er det ikke sat i system? Hvordan med data, der skal holdes indenfor landegrænserne?
  Et ikke alt for detaljeret billede af datacenter kunne måske også skabe lidt tillid til butikken?

De bedste hilsner
Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 21:32 #9
@CRKrogh grunden til at vi skriver vi har danske servere og dedikeret servere i Amsterdam er fordi at alle vores egne er i Danmark (på vores cloud netværk), hvor de kunder vi har som har efterspurgt dedikerede servere - er huset hos EvoSwitch (leaseweb) i Amsterdam. Det er derfor ikke forkert, det vi gør. :-)

Vi har en revisionspåtegning igennem vores partner, som vi lejer netværket igennem. Den er frit tilgængelig for os og den kunne vi sagtens ligge ind. Jeg skriver dit tip ned og vil sørge for at der vil blive taget hånd om denne information. Det er ikke alle som forstår det, men der skal nok værre nogle derude, som ønsker informationen! Mange tak for det..

Hvordan har i det med videoer? Vi har fået et tip om at vi skulle lave en masse screencast's med support videoer til diverse funktionaliteter i vores kontrolpaneler. Noget i ville bruge?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. januar 2013 - 21:50 #10
Videoer skal være korte, for at de giver værdi - og korte videoer er notorisk svære at vride noget anvendeligt indhold i.

Dokumentation af procedurer m.v. er ALTID et aktiv!

Men ellers synes jeg sitet er en positiv præsentation af forretningen. Som "window-shopper" ønsker man jo altid al information på forkant, men som snakken her jo også viser, er det umuligt at give tilstrækkeligt, uanset hvor grundig man synes at være.

Pænt arbejde, ellers.
Avatar billede AndreasSeierup Nybegynder
17. januar 2013 - 22:00 #11
@CRKrogh Det tager vi med i vores overvejelser, omkring video på siden.

vi tager dokumentationen med op og sørger for det kommer ind på siden.

Mange tak for din feedback! Vi ønsker som alle andre virksomheder kun at dygtiggøre os og man må se i øjnene at du ikke kan se alting selv - uden at spørge dine kunder hvad de enlig gerne vil have!