Avatar billede Haven Nybegynder
15. januar 2013 - 20:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nyt TV, anbefalinger og erfaringer ønskes

Hejsa, jeg overvejer, at udskifte mit efterhånden meget gamle 50 tommer plasma tv, med et nyt LED tv.
Er dog langt fra sikker på hvad, jeg skal gå efter og vil derfor høre om der er nogle herinde som kan anbefale et fedt TV til film? Jeg ser helst et TV til omkring 6000 kr, og meget gerne med Netflix understøttelse.

Jeg har haft kigget på bl.a. disse:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/47PFL4047T/philips-47-led-full-hd-smart-tv-47pfl4047t

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE46ES5505XXE/samsung-46-full-hd-led-smart-tv-ue46es5505

Men de har umiddelbart ikke fået super gode anmeldelser.
Er der nogen som har erfaringer med overstående? Hælder personligt lidt til Philips'en.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. januar 2013 - 21:08 #1
du vil have et tv til ca 5000kr, og en internetboks til ikke over 1000kr (som du kan udskifte ofte). På den måde kan du frit opgradere internet-delen uden at skifte tv (se på 1½-2 år gamle smart-tv - de er ikke smarte længere)
Avatar billede Haven Nybegynder
15. januar 2013 - 23:35 #2
Hm ja, havde også lidt tænkt lidt det samme selv.
Har jo min PS3, som har fungeret upåklageligt indtil videre.

Er der nogle fjernsyn, som kan anbefales?
Mit budget ligger på max 7.000,- og minimum 46 tommer, ellers tror jeg det bliver for småt, når jeg er vandt til 50 tommer.
Avatar billede Haven Nybegynder
18. april 2013 - 08:44 #3
Lukkes..