Avatar billede peter444 Nybegynder
08. januar 2013 - 22:22 Der er 3 kommentarer

Min mikrofon slukker hele tiden.

Hej. jeg har en acer aspire 5937g computer, som jeg tit snakker skype på og spiller på . Problemet er bare at når jeg snakker men nogen på skype, så slukker min mikrofon helt af sig selv. så kan jeg gå ind i indstillinger og slå til til igen. Så går der maks 1-2 minutter også slukker den igen.

Det samme er også galt når jeg spiller css( counter strike source), og snakker med nogen. jeg trykker ´K` for at sige noget men så slår min mikrofon fra igen, og dem i skype kan ikke høre mig mere.

jeg ville lige høre om der var nogle det kunne hjælpe mig, for det er meget træls.

tak på forhånd.
Peter.
Avatar billede deadman Nybegynder
09. januar 2013 - 11:26 #1
Har du tjekket at dette står korrekt?
http://peecee.dk/uploads/012013/Unavngivet18.png
Avatar billede peter444 Nybegynder
09. januar 2013 - 12:52 #2
Det er ikke under egenskaber.
Avatar billede peter444 Nybegynder
09. januar 2013 - 12:54 #3
kan ikke finde det ...