Avatar billede magger Novice
06. januar 2013 - 12:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vise proceslinje mens program er åbent

Hej eksperter,

Jeg har lige fået Windows 7 og er vist kommet til at trykke på/gøre et eller andet, der får proceslinjen til at forsvinde, når jeg har et program åbent, fx når jeg har en browser åben, kan jeg ikke se ur, andre åbne programmer mv. og heller ikke, når jeg flytter musen ned, hvor proceslinjen er.

Jeg har været i proceslinjens egenskaber for at fjerne flueben i "Skjul proceslinjen automatisk", men det hjalp ikke.

Nogen andre ideer til, hvordan jeg får min proceslinje igen? :-)

DBH
Magger
Avatar billede finb Ekspert
06. januar 2013 - 13:00 #1
prøv tasten F11
Avatar billede claes57 Ekspert
06. januar 2013 - 13:19 #2
højreklik på processlinjen, vælg egenskaber - fjern hak i 'skjul processlinjen automatisk'.
Avatar billede magger Novice
06. januar 2013 - 16:25 #3
finb: Tak for svar - det virkede. Lægger du et svar, så får du point.

claes57: Havde allerede prøvet med at fjerne flueben fra "Skjul proceslinjen automatisk" uden held. Men tror nu i virkeligheden også mere, at det var et browserproblem og ikke et proceslinje problem :-)

Tak for hjælpen begge.

DBH
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2013 - 22:21 #4
Selv tak
finb