Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2013 - 22:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

'Dokumenter' i 'Gem som ...' vindue

Min dokumenter mappe er flyttet fra C til D.

Hvordan ændre jeg så man - når man klikker på 'Dokumenter' knappen i 'Gem som' ruden - får vist indholdet af mappen på denne nye placering.
http://peecee.dk/upload/view/396674

Ved ikke om det er til at forstå. Syntes det er svært at formulere på skrift.
06. januar 2013 - 12:20 #1
Har du selv MANUElT flyttet til den nye placering D: ?

Sådan bør/skal det gøres:

Genvejen til [Dokumenter]
HøjreMusseTast på den - Egenskaber
- Fanen [Placering] - følg guiden derfra ...

Evt. samme med
[Musik], [Videoer], [Favoritter], [Skrivebord],  ...
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2013 - 20:51 #2
Ja jeg har selv flyttet Dokumenter til D.

Du misforstår det jeg skriver.

Det er når man klikker på knappen i 'Gem som ...' ruden - se det jeg linker til - det handler om. Og ved højreklik på den knap er der ikke noget der hedder 'Egenskaber'.

Det med at højreklikke i Boiblitek og højreklikke på Dokumenter, Musik, Video og Billeder og vælge Egenskaber - Medtag mappe osv. - hár jeg ordnet. Er ikke det jeg mener.

Det er knappen 'Dokumenter' i 'Gem som...' ruden det handler om. Når man klikekr på den, skal den vise indholdet af Dokumenter på dets nye placering.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2013 - 20:52 #3
Skulle være:

Det med  i Bibliotek at højreklikke på Dokumenter, Musik, Video og Billeder og vælge Egenskaber - Medtag mappe osv. - hár jeg ordnet. Er ikke det jeg mener.
08. januar 2013 - 09:05 #4
Hmmm... "Gem som... " (i alle M$ programmer) plejer at vise den mappe som DU har defineret med det som du beskriver ...
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2013 - 19:39 #5
Ok. Men det gør den (som vist i linket) ikke.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2013 - 13:52 #6
.