Avatar billede mikkel45 Novice
05. januar 2013 - 16:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Privat database

Hej
Der skulle vel ikke sidde en her, der har lavet en privat database som kan holde styr på indbo m.m
Jeg kunne jo godt tænke mig noget der lignede: Hjemme > hus > køkken > opskrifter > bagværk > småkager > kage.txt
Sådan kan man lave en til hver enhed i huset, men da jeg aldrig har rodet med databaser, vil det være rart med en hjælp at kikke over skulderen på
Avatar billede finb Ekspert
06. januar 2013 - 10:42 #1
Du kan gemme dine opskrifter på gupl.dk el.lign.
fx:
mikkelKAGE
mikkelSTEG
så kan du se søge med mikkel*
mikkel(stjerne)
og se dine opskrifter fra hele verden
Avatar billede mikkel45 Novice
31. januar 2013 - 11:55 #2
Næææ, finb
Det synes jeg nu ikke rigtigt, jeg tror ikke jeg har samme overblik over det på den måde, men der er jo nok heller ikke nogen der har leget med dette, ..
Øv, men jeg vil arbejde på at få fundet ud af det en dag.