Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
02. januar 2013 - 12:56 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gamer PC til min søn

Min søn har slidt sin bærbare op. Da vi købte den til ham mente jeg, at han burde se på en stationær, da jeg var overbevist om, at han kunne få mere ydelse for de samme penge. Hvis jeg har ret i dette, så er han i mellemtiden blevet klogere. Jeg leder altså efter en ny Gamer pc til min søn. Budgettet er på 5-6.000 kr. hvilket jeg håber er nok til at få en nogenlunde maskine her i udsalgsperioden. Han spiller WoW, Battlefield (Også 3´eren) etc. Han behøver ikke at kunne spille Battlefield 3 på højeste grafik niveau, men jeg vil gerne finde ham et rigtigt godt tilbud på en stationær maskine UDEN tastatur, skærm og mus.
Jeg tænker nyere i5 eller i7 processor, gerne 8 MB ram, og det vigtigste et rigtigt godt grafikkort. Nogen der er faldet over et fantastisk januar tilbud som passer til ovennævnte?
Avatar billede tiger_dk Mester
02. januar 2013 - 13:07 #1
ved godt den overskrider dit budget lidt, men med sådan en her. http://www.sharkgaming.dk/shark-brutality.html, får din søn virkelig en gaming maskine, de kan klare de spil du nævner til UG !! Og der er ingen tastatur,skærm eller mus med !

psst - måske du kan få en fed shark-thirt oveni i handlen

http://www.sharkgaming.dk/t-shirts.html
!!
Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
02. januar 2013 - 13:31 #2
Yes den ser spændende ud! Jeg vil helt sikkert overveje denne, men så må junior lige smide nogle ekstra gode skole karakterer på bordet eller også må han selv smide nogle penge i puljen. Tak for forslaget!
Avatar billede tiger_dk Mester
02. januar 2013 - 13:56 #3
Velbekomme !

lad mig lige høre hvad i evt. beslutter, når i kommer så langt !

Godt Nytår !
Avatar billede tiger_dk Mester
02. januar 2013 - 14:01 #4
jeg kan sige så meget, de er til at handle med. Jeg har selv en maskine derfra, og jeg vældig tilfreds med den, det er derfor jeg anbefalder dem ! Hvis der skulle være et eller andet der noget galt med den, hjælper de glædelig med at løse fejlen uden palaver !
Avatar billede tiger_dk Mester
14. januar 2013 - 13:16 #5
jeg kunne da godt tænke mig, at vide om junior har fået en pc !
Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
15. januar 2013 - 12:57 #6
Vi har intet købt endnu. Han går og tæller sine surt opsparede penge, og prøver at beslutte hvilken model han skal gå efter. Jeg har sagt jeg byder ind med 50%, så må se hvor dyrt det bliver for mig. Så faktisk forleden en Acer hos Elgiganten med i7-3770 processor til lige under 6 kg. Kunne godt se at grafikkortet ikke lige var det sidste nye, men den så ikke værst ud til pengene.
Avatar billede tiger_dk Mester
05. februar 2013 - 19:28 #7
Hvad er staus lige pt. på gameren ?
Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
03. juli 2013 - 17:31 #8
Yes har nu endelig fået købt PC hos Sharkgaming. Alt i alt en god oplevelse, men man skal lige holde styr på diverse detaljer, så man ikke ender med en svinedyr enhed. Godt råd af tiger_dk, som blev fulgt med stor succes.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2013 - 17:49 #9
Tilykke md maskinen ! Fik i en t-shirt oven i købet ?

Nu var det sådanset mig, som har hjulpet der skulle have haft pointene, men skidt pynt, nu havde jeg så heller lagt et svar
Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
04. juli 2013 - 10:03 #10
Hej der,

Ja jeg hvade også lidt problemer med at give dig point. Jeg kunne simpelthen ikke sætte et flueben ud for dine svar, og troede så, at hvis jeg gjorde ud for mit eget, så ville du få point. Mærkeligt system hvis du spørger mig. Jeg ville ikke mene det burde være muligt at give sig selv point, men det er nok bare mig der ikke har styr på det. Næste gang må jeg sætte mig mere ind i systemet.
Nope ingen t-shirt, men det er en længere historie.

Endnu engang tak for hjælpen, og undskyld jeg ikke kunne finde ud af at give dig point.
Avatar billede tiger_dk Mester
04. juli 2013 - 10:09 #11
hvad maskine blev det så med sharkgaming, det kunne jeg kunne da godt tænke mig at vide
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. juli 2013 - 10:31 #12
#10
I mine øjne er det vigtigste at du har prøvet at gøre det rigtige (uddele point).
Eftersom du har ret i pointsystemet er lidt bøvlet, så tilgiver langt de fleste at nybegyndere (din første lukning), får lavet en fejl.

Jeg tillader mig at poste en generel vejledning, så du er bedre rustet til dit næste spørgsmål.  :-)

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)
Avatar billede VanDerTissue Nybegynder
04. juli 2013 - 11:01 #13
Hej Tiger,(Og Niels Erik)

Jeg endte med at købe en Shark Brutality Deluxe med mindre modifikationer. Sønnen er super glad, og så kan man jo ikke bede om mere.

Niels Erik vil det sige, at jeg kan bede Tiger om at lægge et svar ind, så jeg kan tildele ham de 30 point han skulle have haft?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. juli 2013 - 11:46 #14
Nej ikke nu, det skulle være sket før du havde godkendt dit eget svar.

Jeg synes personligt følgende er overkill, særligt når nu Tiger har accepteret din fejl.

Man kan oprette et nyt spørgsmål i samme kategori (samme antal point) og give det overskriften:
Point til "Navnet på pointmodtager"

I spørgsmålet lægger man så et link dertil hvor der mangler at uddeles point.

Noget helt andet er, at du har valgt at lægge dette spørgsmål i en kategori der omhandler forslag til selve Eksperten (ikke forslag til dig).
Det taler yderlig imod at oprette et ekstra spørgsmål, blot for at uddele point.

Cool du orienterer dig for fremadrettet at gøre det perfekt, ros for det.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. juli 2013 - 11:52 #15
En lille rettelse af hvad jeg skrev, blot så du ikke misforstår mig (absolut ikke for at hakke på dig).

**Nej ikke nu, det skulle være sket før du havde godkendt dit eget svar (som aldrig skulle være lagt).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. juli 2013 - 11:59 #16
PS.
I både denne kategori og i kategorien Eksperten/fejl kommer der tit fejlplaceret spørgsmål, så du er langt fra alene.

De kategorier burde ændres, men vores Administrator er en meget sløv banan, som kun gør det allermest nødvendige og knap det.
(Ham hakker jeg gerne lidt på, for det er berettiget)