Avatar billede cavalito Nybegynder
27. december 2012 - 14:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til port forwarding !!

Hej med jer, jeg går her med et lille problem og det er at jeg ikke kan finde ud af at lave en port forwarding på min router. Min router er fra yousee og modellen er en netgear CG3000, jeg har prøvet at rode lidt med det selv men uden held. Så derfor tænkte jeg på, om jeg ikke kunne få noget hjælp over teamviewer af dig der nu har forstand på det. Det spil den skal sættes op til er Warcraft 3, håber der er en der flink som gider at hjælpe mig med det. Mvh Jonas.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. december 2012 - 14:46 #1
Da det kun er tilladt at oprette et spørgsmål med samme emne, kan du passende lukke dette spørgsmål ved at lægge et svar og acceptere dit eget svar. Du kan fortsætte i den anden tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/974245
Avatar billede cavalito Nybegynder
27. december 2012 - 15:21 #2
Super