Avatar billede Weedfald Nybegynder
25. december 2012 - 22:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til programmering !! 150 point for et godt svar!

Jeg ville høre om nogle kloge hoveder her har forstand på hvilket sprog et sådan program som dette kan laves:

Funktionen er at når man er logget ind på eksempelvis en chat (Visuel) så skal programmet kunne læse en anden brugers tekst eksempelvis skriver han "Hej" og så skal programmet i løbet af et splitsekund skrive fra min bruger "farvel" ? Håber i forstår mit spørgsmål og kan hjælpe mig lidt på vej. Jeg har søgt enormt længe efter et svar! Det skal siges at chatten programmet skal køres i er lavet i Java og Asp.
Avatar billede Wildcard Nybegynder
26. december 2012 - 13:03 #1
Kort sagt, du søger en bot. Der kan svare på vegne af dig...
Avatar billede arne_v Ekspert
28. december 2012 - 02:57 #2
Hvis chat client har en plugin mulighed, saa skal du lave en plugin i et af de sprog som chat client tillader.

Hvis der ikke er saadan en mulighed, saa skal du i gang med noget low level programmering. Medmindre du finder noget paa nettet, saa vil jeg vurdere mindst 5+ aars erfaring i C/C++ noedvendigt.
Avatar billede Weedfald Nybegynder
29. december 2012 - 03:12 #3
Ghosttt - Ja groft sagt så vil jeg gerne bygge en "bot"

Arne_v - Jeg har set andre programmer til denne chat køre et socket som hedder (Hvis ikke jeg tager meget fejl) Winsck.etellerandet
Er det den del som fungere som et plugin eller er jeg helt lost :)?
Avatar billede Weedfald Nybegynder
01. marts 2013 - 15:07 #4
LUKKET!