Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. december 2012 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Henviser til et uopklaret sprøgsmål.......

Er der virkelig slet ingen eksperter der kan løse dette problem.
Mærkeligt så mange steder man kan læse om det, men ingen der kan svaret. :-(
http://www.eksperten.dk/spm/974085
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2012 - 11:21 #1
Reference/reklame spørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler.

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Citat:
Det er ikke tilladt at
......
oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.

Du skal derfor selv lukke dette spørgsmål igen.....
Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. december 2012 - 11:29 #2
jamen så lukker jeg da dette, dog uden hjælp fra nogen "eksperter"
mærkeligt der er ingen her der kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2012 - 11:32 #3
#2 Kunne jo være at eksperterne på området holder juleferie??
Det kan jeg da i hvert fald godt forstå hvis de gør.
Lidt fri må man da holde.
Avatar billede jjbirk Nybegynder
25. december 2012 - 18:26 #4
Sikke noget lort ar skrive, men hvis du ikke har noget bedre så lad da vær med at skrive noget.