Avatar billede hansen72 Nybegynder
18. december 2012 - 19:37 Der er 14 kommentarer

Hjælp til hjemmeside

Hej kunne godt bruge noget hjælp til en hjemmeside

jeg skal have en hjemmeside med køb og salg mellem private
der skal kunne loades bileder op af ting til salg samt man kan skrive og besvare indlæg

også en forum side

er der nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2012 - 19:59 #1
Avatar billede hansen72 Nybegynder
18. december 2012 - 20:10 #2
ja det er fint men ikke lige det jeg havde brug for

måske en kunne hjælpe med en skitse
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. december 2012 - 20:58 #3
Det du beder om, er et nyt dba.DK site?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2012 - 21:06 #4
er du klar over, hvor meget du beder om - køber og sælger skal kunne logge ind på deres annoncer og gennemføre et salg med betaling. Der skal logges data til diverse lovgivning (hittegods?).
Du kan ikke 'få en skitse' men se på joomla eller wordpress og deres tillægsmoduler, der kan tilsvarende. Det er ret meget kode, og ikke noget, men lige banker sammen.
Avatar billede tobrukDk Novice
19. december 2012 - 01:23 #5
vil du have nogle skal lave det for dig da?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2012 - 11:53 #6
Avatar billede hansen72 Nybegynder
19. december 2012 - 15:29 #7
det er køb og salg mellem private

de skal kunne oprette en tekst og oploade et billed med den ting de vil sælge.

og så skal køber og sælger kunne skrive sammen
Avatar billede hansen72 Nybegynder
19. december 2012 - 15:32 #8
det drejer sig om at private kan købe og sælge til hinanden

og så skal de kunne skrive og oploade et billed

og så skal de have mulighed for at oprette anoncen selv
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2012 - 16:29 #9
du kan også se på http://osclass.org/
du skal så have nogle plugins til
Social bookmarks
Rich edit
Registered users only
List seller items
Payments (hvis du fx skal have penge for at brugere kan indrykke annoncer)
Avatar billede hansen72 Nybegynder
19. december 2012 - 18:08 #10
Hej nu er jeg ikke en haj til hjemmesider så er der nogle der kan hjælpe mig
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2012 - 18:31 #11
Det er, som de andre nævner, ikke en lille opgave du spørger om "hjælp" til - hvad har du selv at byde ind med, altså hvorfor skulle en udvikler stå på spring for dette projekt? Økonomi eller?
Avatar billede hansen72 Nybegynder
19. december 2012 - 18:44 #12
der er vel ikke nogle der har nævnt at nogle skulle stå på spring
jeg forhøre mig bare lidt ang en hjemmeside

så er det jo frit for hvem der kan byde ind med nogle positive forslag og ikke negative som dit

men du må da undskylde hvis du ikke kan magte opgaven
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2012 - 18:48 #13
I dette forum er der nok ingen, der hjælper hvis du ikke selv gør en indsats.
Kan du noget overhovedet selv?
Avatar billede keysersoze Guru
19. december 2012 - 18:51 #14
hvis du gennemlæser mit indlæg er der intet negativt i det - jeg forsøger at få klarlagt dels hvad du søger og dels hvad en udvikler vil få ud af det. Men det lader til at projektet ikke er helt så gennemtænkt alligevel.