Avatar billede tnla Mester
16. december 2012 - 23:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kopiere tekst

Jeg har en laptop hvor jeg pt ikke kan benytte funktionen copy+paste, dvs når jeg klikker på "sæt ind", sker der intet. Jeg mener problemet er opstået efter en automatisk Windows opdatering omkring 15. november. Jeg har prøvet med systemgendannelse til tiden før denne dato, og herefter virkede funktionen igen, men kort efter kom der igen Windows opdateringer, hvorefter den igen igen ikke virkede :( Nogen bud på hvad der er galt?
Avatar billede supportsiden Professor
18. december 2012 - 11:48 #2
Virker det hvis du :
markerer teksten du vil kopiere
tryk Ctrl + c
gå til hvor du vil indsætte
tryk Ctrl + v

Virker det med samme tekst på en anden maskine ?

Hvis det er en PDF fil kan den være beskyttet mo copy paste.
Avatar billede tnla Mester
20. december 2012 - 03:50 #3
Tak, jeg prøvede lige hurtigt

Virker det hvis du :
markerer teksten du vil kopiere
tryk Ctrl + c
gå til hvor du vil indsætte
tryk Ctrl + v

og det virker! Og sjovt nok virker det også igen med musen nu! Har ellers ikke foretaget nogen ændringer, så måske er der en nisse på spil :) Ja, det virkede med samme tekst på enn anden maskine. Bare smid et svar for point.

Også tak til treatmenice, jeg fik ikke afprøvet dit forslag, men det kan jo altid være andre kan bruge det.
Avatar billede supportsiden Professor
20. december 2012 - 12:06 #4
Virker det hvis du :
markerer teksten du vil kopiere
tryk Ctrl + c
gå til hvor du vil indsætte
tryk Ctrl + v

Virker det med samme tekst på en anden maskine ?

Hvis det er en PDF fil kan den være beskyttet mo copy paste.