Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 04:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dokumenter mappe med underligt indhold

Jeg har Windows på C og min Dokumenter mappe på D (harddisk 2, fysisk enhed).

Når jeg åbner mappen Dokumenter ved at dobbeltklikke i Biblioteket (der hvor Billeder, Dokumenter, Musik og Video ikonerne vises) eller klikker på mappe hierarkiet ude til venstre, ser min Dokumenter mappe pludselig sådan ud: http://peecee.dk/upload/view/394673

Det fungerer normalt når jeg i hierarkiet klikker direkte på 'Lokal disk (D:)'. Så kommer jeg ind i den normale mappe. Men det skulle jeg jo også (som det hidtil har været) gøre på de to andre måder.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 04:24 #1
eller klikker på mappe hierarkiet ude til venstre

Skulle have været: "eller klikker på Dokumenter i mappe hierarkiet ude til venstre"
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2012 - 11:41 #2
højreklik på Dokumenter i 'biblioteker' området. Vælg Egenskaber.
Fjern/ret stier så kun den/de normale mapper kommer med.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 12:08 #3
Hvis du mener under 'Mappeplaceringer', så er 'Dokumenter' det eneste der er i ruden.

?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 12:17 #4
Har løst det med Systemgendannelse. :)

Den mulighed har jeg det med at glemme, når der opstår ptoblemer.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2012 - 21:12 #5
.