Avatar billede jhjorsal Mester
15. december 2012 - 22:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

XP maskine med win7 produktkode

Jeg har fået en kasseret stationær med XP, fra arbejde, den kører sådan set fint, jeg har dog lige set at der på toppen sidder en produktkode label med en "Windows 7 Pro Da", og jeg tænkte selvføgelig, er der mulighed for at erhverve sig en Windows 7 Pro Da inst skive, uden at skulle ud og investere i en ny Win 7. det kunne jo være meget sjovt. Også undre jeg mig over at der ligger en XP på en maskine med en Windows 7 Pro Da produktkode, er der en fornuftig forklaring det ?
Avatar billede Blueeyez Mester
15. december 2012 - 22:38 #1
Kan være man mente Windows xp enten kørte bedre på selve maskinen eller at man blot foretrak windows xp på maskinen iht software fx.. men du kan hente windows 7 pro herfra: http://techpp.com/2009/11/11/download-windows-7-iso-official-direct-download-links/
Avatar billede jhjorsal Mester
16. december 2012 - 00:04 #2
Super det skal da prøves, takker, lig et svar
Avatar billede jhjorsal Mester
16. december 2012 - 02:46 #3
Det virkede da super fint, ved du tilfældigvis om man kan skifte sproget til dansk
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 08:05 #4
og så lige her også

http://www.wincert.net/forum/files/file/12-windows-7-sp1-refresh-iso/

de er ved at rette den til så der kommer muligvis flere

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 08:09 #5
denne her kan skifte sprog men pas på

http://www.froggie.sk/

m.v.h
Avatar billede Blueeyez Mester
16. december 2012 - 09:26 #6
#2 + 3

Du får svar her :) Hvis jeg ikke husker helt forkert, så kan du skifte sprog når du henter opdateringer :) (Mindes da det sker, da jeg selv har haft windows 7 for 1 års tid siden ca)...
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 10:45 #7
ja  i ultimate version
Avatar billede jhjorsal Mester
16. december 2012 - 20:11 #8
Takker - det viste sig faktisk at Microsoft ikke accepterede produktkoden (det havde jeg ikke lige set til at starte med, jeg kender ikke meget til W7), men jeg kunne aktivere den via telefonen, jeg ved ikke hvad forskellen er, men noget må da være rigtigt, for man kan vel ikke bare taste nogle forskellige cifre ind, også aktivere via telefonen.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. december 2012 - 20:51 #9
#8 Nej pr tlf ved den hvornår det er en gyldig licens eller ej, men siden du har et licens mærke så ringer du til deres robot service og får den valideret og hvis det går galt så kan du jo kontakte dem.. du har trodsalt et licens mærke ;)
Avatar billede jhjorsal Mester
17. december 2012 - 07:39 #10
Jamen det var jo netop det jeg gjorde og det virkede, så det er fint nok. Jeg undrede mig mare over at den blev afvist i første omgang.
Avatar billede Blueeyez Mester
17. december 2012 - 10:10 #11
#10 Kan der være en del årsager til, men så længe du fik den valideret :)