Avatar billede chris92n Nybegynder
13. december 2012 - 21:13 Der er 3 kommentarer

mangler lyd på Computeren

Hej alle sammen.

For et par timer siden, tog jeg min pc fra og flyttede lidt rundt. Da jeg så sætter det hele til igen, mangler jeg lyd i højtalerne.

Den vil gerne spille når jeg tester lyden, men ellers er der ingenting.

Nogen der kan hjælpe? :)
Avatar billede oli10b Nybegynder
14. december 2012 - 13:43 #1
Hej.

Det kan være rigtig mange ting der er årsag til dette.
Du siger at når du tester lyden, virker den. Hvordan tester du den?

Mvh. Oliver T. Kristiansen

Mail: kontakt@desksupport.dk
Web:  www.desksupport.dk
Avatar billede chris92n Nybegynder
14. december 2012 - 19:05 #2
Nu virker den igen.

men jeg kunne teste lyden når jeg slog den til, fordi så kommer der et vindue frem hvor man bestemmer indgangen, og der kunne jeg godt få lyd fra.

Men alt andet virkede ikke. Men efter 2 timer, så kom der lyd igen, men kan ikke sige hvorfor. Min PC kører vista, og det er nok problemet :P
Avatar billede oli10b Nybegynder
14. december 2012 - 19:34 #3
Det var da dejligt :)