Avatar billede falslun Nybegynder
12. december 2012 - 20:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NY online portfolio til mortenfalslund.dk

Hej med jer herinde,

Jeg har lavet en ny portfolio, som skal bruges som et udstillingsvindue. Jeg arbejder som multimediedesigner / webdesigner og ønsker at siden kun skal afspejle nye projekter, og kvalitet frem for kvantitet!

Siden har sine mangler på visse skærmstørrelser, og der skal tilknyttes en mobil version med tiden. Men det kommer!

Så tag et kig, jeg håber den falder I jeres smag :)

www.mortenfalslund.dk
Avatar billede falslun Nybegynder
12. december 2012 - 20:18 #1
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. december 2012 - 23:11 #2
Hej Morten,

Jeg kan rigtig godt lide stilen på din hjemmeside. Det lugter af kvalitet, så i min optik rammer du ikke ved siden af :-)

På Portfolio- og CV-siden synes jeg baggrunden distraherer lidt. Jeg tror det vil virke bedre hvis baggrunden er mere enkelt og i samme stil som Kontakt-siden.

Jeg fandt også et par småfejl. Jeg kan ikke læse den øverste udtalelse på CV-siden, den bliver dækket af  siden ovenover. Og de sorte links på Kontakt-siden kan ikke ses når de står bag den mørke skrå bjælke.
Avatar billede Sisseha Nybegynder
13. december 2012 - 12:17 #3
Hej Morten

Jeg synes, det er et rigtig flot site, du har lavet. Der er nogle rigtig fine detaljer, når man scroller ned. Stilen er simpel, men stadig effektfuld.

Du nævner selv det med skærmstørrelser. Jeg sidder ved en ret stor skærm, så jeg får ret meget ud af sitet. Men teksten under dine ben med "Der er mange flotte ting herunder" kan være meget svær at få øje på.

Jeg er enig med Tino i, at der er lidt for mange detaljer med baggrunden og eksemplerne på portfolio-delen. Teksten på CV-delen kan også være lidt udtydelig, nok på grund af de grå toner der er brugt, som Tino også skriver. Men det er ikke så slemt.

Du kunne med fordel gøre den beskrivende tekst en smule større, især på din kontaktside.
Avatar billede falslun Nybegynder
04. januar 2013 - 15:26 #4
Tusind tak for de pæne ord, samt konstruktive kritik! Den vil jeg tage til mig :)