Avatar billede Arknold98 Nybegynder
07. december 2012 - 19:25 Der er 7 kommentarer

Kan ikke installere grafik drivers

Hej jeg har en bærbar med radeon grafik kort og jeg skal opdatere grafikkortet men når jeg prøver på det siger den der er en fejl

Jeg har et radeon hd 6770m grafikkort
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2012 - 20:17 #1
Fjerner du den gamle driver før du installerer den nye?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2012 - 20:25 #2
http://www.eksperten.dk/spm/973376

du finder den her under dit styresystem

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2012 - 07:56 #3
Avatar billede Arknold98 Nybegynder
09. december 2012 - 12:24 #4
Hvordan fjerner jeg den gamle driver?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2012 - 12:36 #5
Man fjerner driveren fra enhedshåndteringen af under grafikkortet, og er der software tilknyttet fjernes det fra kopntrolpanelet og fjern programmer. Vil dog anbafale at gøre det med Revo Uninstaller Free:
Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg den software der er tilknyttet grafikkortet, og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker slet og herefter på  næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Hent og installer den nye driver som treatmenice henviser til.
Avatar billede Arknold98 Nybegynder
09. december 2012 - 12:38 #6
Har fundet ud af det, skulle hente dem fra hp's hjemmeside, men tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2012 - 12:41 #7
Velbekomme.