Avatar billede Martinjensen67 Nybegynder
30. november 2012 - 17:36 Der er 2 kommentarer

geninstallation af windows 7

Hej.

Jeg sidder med et mega problem med min ASUS N61J.

Jeg har rebootet computeren med de recovery cder som jeg har fra den gang jeg tog den i brug første gang.

Jeg har forsøgt at sætte den første cd i igen, og derefter troede jeg at den ville installere windows igen. Men...

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at få windows 7 home prem OA installeret igen som den er født med.
Windows certifikatet sidder bagpå com.

Please. Jeg skal bruge den igen mandag morgen.

venlig hilsen Martin
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2012 - 08:44 #2
var det løsningen