Avatar billede HenrikAppel Nybegynder
30. november 2012 - 00:32 Der er 1 løsning

FTP mapper fra flere hjemmecomputer

Hejsa alle her på Eksperten.
Først vil jeg ønske jer alle en god jul samt et godt nytår, og så til det alvorlige hi hi.
Jeg har oprettet en filzilla server på min egen computer, og har da også de fleste mapper som jeg deler med min familie her. Oppe ovenpå har jeg en mediacenter pc hvor jeg har nogle video/Foto optagelser af knægten som min familie også skal have adgang til.
Jeg har rodet lidt rundt inde i settings efter muligheden for få de mapper med i min deling, men finder ikke de muligheder. Kan det egentlig lade sig gøre??
Hvis JA, hvordan gør man så??
Hvis NEJ Er der så andre muligheder for at gøre dette??
PS. Skal lige sige at det ikke kan lade sig gøre at have det hele liggende på samme computer grundet pladsmangel!!
Avatar billede HenrikAppel Nybegynder
30. november 2012 - 18:48 #1
Så er det løst. bare luk denne.