Avatar billede joki Juniormester
23. november 2012 - 09:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Web app teste om bruger er logget ind

Hej

Jeg har udviklet en web applikation i C# med MySql database
Ved login henter jeg bruger data i databasen og indlæser disse i et objekt.
På hver side måler jeg så på om objektet er null for at se om bruger er logget ind.
Er der en mere korrekt måde at gøre dette på?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2012 - 14:53 #1
Du gemmer objekt i Session ikke?

Det kan godt laves sikkert.

ASP.NET kommer med noget som hedder membership provider hvor du faar en faerdig loesning. Det var maaske vaerd at overveje.
Avatar billede joki Juniormester
26. november 2012 - 08:25 #2
Ja jeg gemmer i session. Skal der gøres noget specielt før denne måde er tilstrækkeligt sikker ??

Har haft kig på membership, synes ikke den var egnet til mit formål
Avatar billede joki Juniormester
22. januar 2013 - 13:13 #3
Lukkes