Avatar billede majbom Novice
21. november 2012 - 14:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Indkaldelse til møde bliver sendt "på vegne af" Exchange-konto

Hej nørder

Jeg har et problem med en bruger der har en exchange-konto og en pop3-konto i Outlook 2003.

Når vedkommende sender en møde-indkaldelse fra sin pop3-kalender bliver indkaldelsen sendt på vegne af hans exchange-konto.

Altså hos modtageren står der i indkaldelsen:
Fra: Fornavn Efternavn [fornavn.efternavn@pop3domæne.dk] på vegne af Fornavn Efternavn [fornavn.efternavn@exchangedomæne.dk]

Der skal bare stå:
Fra: Fornavn Efternavn [fornavn.efternavn@pop3domæne.dk]

Det er vedkommendes egne konti begge 2 og der er ikke noget med medforfatter, stedfortræder eller noget i den retning.

Hvad går der galt?
Avatar billede majbom Novice
06. december 2012 - 07:45 #1
Slet ingen outlook-hajer?
Avatar billede majbom Novice
21. december 2012 - 08:22 #2
øv bøv