Avatar billede a/s Nybegynder
20. november 2012 - 23:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vurdering af D-LaserTerapi.dk

Jeg vil gerne have en seriøs vurdering inkl. forslag og kritik af D-LaserTerapi.dk
Avatar billede mikaelch Novice
22. november 2012 - 13:50 #1
seo fordele udnytte titlen at er der vises op til 70 tegn på google og lav kort sigende titlen omkring sidens , lige nu er det kun eksempelvis domæne navnet der vises der.

kontakt siden der er det en god ide med en kontakt formular derved er det lettere at kontakte jer.

god ide med jeres cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt få også der jeres cvr nummer det ville klart øge sidens troværdighed.

få titler og tags på jeres billeder derved er der en chance de findes i en google søgning .
Avatar billede a/s Nybegynder
06. december 2012 - 09:59 #2
Send et svar, så jeg kan afslutte spørgsmålet, tak.