Avatar billede HenrikMq Nybegynder
19. november 2012 - 20:58 Der er 1 kommentar

Ny bærbar

Hejsa

Jeg skal til at købe en ny bærbar og vil gerne lige have nogle inputs fra jer :)

Da min stationær er delvist død og kun kan bruges til begrænset brug, har jeg valgt en bærbar da jeg skal til genoptage mit studie igen og der ikke er penge til både stationær og bærbar. Generelt har jeg ikke så mange krav, men det skal være en bærbar med 17,3tommer skærm. Da jeg spiller World of Warcraft og Diablo 3, må grafikkortet gerne kunne klare disse spil. En anden detajle omkring grafikkortet: Jeg vil gerne kun have ét decideret grafikkort i bærbaren. Altså ikke noget med et integreret, der også er i bærbaren. Dette skyldes at jeg muligvis gerne vil have installeret et linux OS i en dualboot med Windows. Og har ikke så gode erfaringer med et integreret grafikkort og et dedikeret grafikkort.

Da bærbaren bliver min primære computer, vil jeg også gerne have så meget plads som overhovedet muligt.

Om det er Windows 7 eller 8 gør ikke den store forskel.

På forhånd tak,

Henrik Mq
Avatar billede tiger_dk Mester
20. november 2012 - 09:16 #1