Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
12. november 2012 - 18:10 Der er 4 kommentarer

Strømforsyning?

Hej alle experter.

Er der nogle der kan fortælle mig, hvilken strømforsyning denne medion model har?

MEDION AKOYA P6310 D (MD 8342) A-DK

Ville være en utrolig stor hjælp :-)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
12. november 2012 - 18:23 #1
Sådan noget gider de åbenbart ikke oplyse hos aldi og medion.
Men har du ikke en skruetrækker ?
De sidder 2 skruer til at tage det højre sidepanel af, så kan det være du kan se noget.
Det skulle da være til at overkomme.
Avatar billede mathiaslaramee Nybegynder
12. november 2012 - 18:25 #2
Det eneste sted ejg kan se skruer på den, er bagpå over og rundt om strømstikket.
Avatar billede jens_peter Nybegynder
12. november 2012 - 19:33 #4
Hvad er det da, at du vil vide om den, den er støjsvag har jeg læst og lave strøm gør den vel også, så hvad er der mere i det?

Det er normalt sådan, at computere bruger meget mindre strøm end man tror, jeg blev selv noget forbløffet, da jeg byggede min nuværende maskine for et par år siden, hvor jeg brugte en beregnerside som denne her:

http://www.enermax.outervision.com/

Hvis det er fordi strømforsyningen er stået af, så købte jeg en hos

http://www.bj-trading.dk

Der ikke var af et kendt mærke men som blev lovet at være støjsvag, den har kørt fint og den har alle ledningerne siddende på og gemt væk i drevskufferne.

Hvor mange af de dyre mærkevarer har stik, som man kan sætte de nødvendige ledninger til i, så der ikke behøver at være flere ledninger end nødvendigt i maskinen, hvilket jo umiddelbart lyder som en god ide, bedre luftgennemstrømning og så videre.

Men hvad så efter tre år, når du skifter bundkort eller bare grafikkort og har brug for ekstra strøm til det, hvor var det nu jeg gemte de forbistrede ledninger!!