Avatar billede lasserks Nybegynder
09. november 2012 - 00:16 Der er 4 kommentarer

Har problem med at få trådløst net på MSI MS1356

Som skrevet i overskriften:

Jeg sidder med min kærestes MSI MS-1356, og har forsøgt at få den til at køre lidt mere tjept. Det er lykkedes, men i svinget er der sket noget med det trådløse net. Den siger ganske enkelt at Windows ikke finder noget netværkskort

Det er ikke noget som har skabt problemer før. Jeg har søgt lidt omkring, og er nu inde i enhedshåndtering, hvor jeg kan se et gult spørgsmålstegn ud for "Ethernet-controller". Det er vist driveren den er gal med.

Driveren har jeg så prøvet at finde med min egen Mac, og via et usb-stik forsøgt at installere det som jeg finder på nettet. Men uden held.

Gi' mig et godt råd, tak :-)

Det er Win 7 Home Premium 64 Bit Service Pack 1
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 08:22 #1
har du prøvet at sætte ledning direkte fra pc til router

nu skulle du gerne kunne komme på nettet

så er det her muligvis løsningen

http://eu.msi.com/service/download/

m.v.h
Avatar billede lasserks Nybegynder
09. november 2012 - 10:44 #2
Det er desværre ikke en mulighed. Jeg har slet ikke det nødvendige kabel.

Der må være andre muligheder?

Lasse
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2012 - 12:01 #3
har du set i en 10 - butik

det skal som bare være det billigste

rj45 hedder de

http://www.avxperten.dk/netvaerkskabel-og-tilbehoer/netvaerkskabel-og-tilbehoer.asp?gclid=CP_Ywe_dwbMCFQzKtAod4V0AEA

eller lån et midlertidigt

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2012 - 13:11 #4
var det lsøningen