Avatar billede carl-kc Nybegynder
02. november 2012 - 20:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Overvågning

Hej,

Professionel leverandør af overvågning er hvad jeg søger. Er slet ikke tilfreds med den leverandør vi har lige pt.

Jeres bud/erfaringer er meget velkommen. Søger nogle der kan deres kram og bare ikke er elektriker som også leverer overvågning.. Det skal være noget seriøst det de laver.... :) Håber ikke jeg er for grov...

Info:
6 Afdelinger
25 kamera pr afdeling
Avatar billede tiger_dk Mester
02. november 2012 - 21:17 #1
prøv at kontakt ham her http://www.eksperten.dk/profil/michael_stim han har noget med overvågning at gøre !
Avatar billede tiger_dk Mester
05. november 2012 - 12:47 #2
husk at lukke her, hvis du mener du har svar på spørgsmålet !
Avatar billede carl-kc Nybegynder
05. november 2012 - 13:47 #3
OK
Avatar billede carl-kc Nybegynder
05. november 2012 - 13:49 #4
Lille spm... Hvordan giver jeg dig point for dette svar.. Syntes kun jeg kan give mig selv point..... Eller mangler du og ligge et svar? eller er det kun kommentar du har lavet?
Avatar billede tiger_dk Mester
05. november 2012 - 18:07 #5
hvis du mener jeg skal nogen point, så kan jeg godt ligget et svar, men det bestemmer du !
Avatar billede carl-kc Nybegynder
05. november 2012 - 22:19 #6
Du er den eneste der er kommet med et kvalificeret svar så ja det skal du selfølgelig. :) Lig et svar :)
Avatar billede tiger_dk Mester
06. november 2012 - 11:46 #7
svar...
Avatar billede tiger_dk Mester
06. november 2012 - 11:47 #8
har du snakket med vedkommende ?
Avatar billede carl-kc Nybegynder
06. november 2012 - 14:15 #9
Ikke endnu..... Kommer ;)
11. november 2012 - 13:43 #10
<carl-kc>: Fik du nogle LINKS ud af dette ???
Avatar billede skjoldby Nybegynder
01. december 2012 - 21:56 #11
Ved godt spørgsmålet er besvaret, men hvis nogen andre skulle have brug for lidt at vælge mellem kan jeg anbefale denne virksomhed: http://www.eye4u.dk