Avatar billede mboesen Novice
02. november 2012 - 12:13 Der er 1 løsning

ASUS UX32A - ssd disk ikke synlig

Hej

Har lige købt en ASUS UX32A, som leveres med en 500gb HD og en 24ssd disk. Problemet er at jeg kan ikke se ssd'en.

Den store disk står som c-drev og d-drev, men ssd er der ikke.

Ved check i disk management kan jeg se ssd'en som disk 1 (den anden disk er disk 0) med flere partitioner. Bl.a. en lille med noget OEM.... - sikkert backup af styresystem eller lign.

Men der er så 18GB på ssd som er fri.

Men hvordan får jeg den til at vise sig som et drev jeg kan bruge til noget?

Det er Windows 8 maskinen er leveret med.

Pfh tak!

Michael
Avatar billede mboesen Novice
12. november 2012 - 14:05 #1
Det var der vist ikke nogen som ved noget om. Jeg lukker...

Ps talte med support og de "mente" at SSD disken kun bliev brugt som cache og ikke en egentlig disk....jeg ved det ikke....