Avatar billede chrestensen Nybegynder
30. oktober 2012 - 22:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kontrolpanel i Windows 8

Hver gang jeg åbner kontrolpanelet I Windows 8, åbnes visningen altid med store ikoner. Når jeg ændrer til "kategorivisning" gemmes dette ikke når jeg lukker kontrolpanelet igen. Dette var ikke noget problem I Windows 7 ?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 07:20 #1
det burde det heller ikke være i win 8

man ændre det på samme måde

http://www.gratisimage.dk/image-4956_5090C276.jpg

kunne umiddelbart godt tænke mig der er noget med dine rettigheder at gøre men det er et gæt

i win 8 og her skriver jeg om PRO udgaven som jeg sidder på

man skal stadig deaktivere UAC
man skal også deaktivere superadministratoren

m.v.h
Avatar billede pretttyfly Praktikant
31. oktober 2012 - 08:53 #2
det er desværre et issue i win 8, #1 manden skriver jo at han har ændret det og når han vender tilbage har det ændret sig selv igen, og det er der på nuværende tidspunkt ikke nogen løsning på, men det kommer vel på et tidspunkt, men du er ikke den eneste der har været irriteret over det :)
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 09:56 #3
hvor ved du det fra

hvorfor har jeg den så ikke den fejl  prettyfly

der er vel ikke forskel på opbygningen i win 8 og win 8 pro vel

min forskel er at jeg har classicshell inde - det kunne det måske være men er slet ikke sikker
med den fremkommer start knappen på skrivebord
http://classicshell.sourceforge.net/

m.v.h
Avatar billede pretttyfly Praktikant
31. oktober 2012 - 10:02 #4
fordi jeg har kørt Windows 8 de sidste 4 måneder, og med samtlige releases jeg har haft i brug har det været et issue, og MS er ikke kommet med en løsning på det endnu på trods af forespørgsel.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2012 - 10:33 #5
kunne der ikke være forskel på den jeg bruger
final version

jeg har den ikke
jeg var oven i købet doven denne gang da jeg lagde den ind
lagde den hen over win 7 - kan ikke anbefales

mange af de programmer den skulle have lagt med over gjorde den ikke - så der er mange fejl i den

hvis Microsoft ikke tager sig lidt tid til at se på den med en servicepack der retter dem ender den ligesom vista

et fejlskud

der ligger også en superdaministrator konto man skal deaktivere ligesom i win 7
Avatar billede chrestensen Nybegynder
31. oktober 2012 - 16:28 #6
Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste I verden, der har dette problem. Håber der kommer en løsning/opdatering fra Microsoft....
Avatar billede chrestensen Nybegynder
31. oktober 2012 - 16:30 #7
Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste I verden, der har dette problem. Håber der kommer en løsning/opdatering fra Microsoft....
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2012 - 07:54 #8
hvad var så løsningen ?????????