Avatar billede arnepedersen Forsker
25. oktober 2012 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ipohone

Min kone og jeg har hver vores Iphone, og vi har modem med Wi-Fi hjemme.
Hver gang jeg får en mail kommer den på begge iphone, samt på vores PC.
Vi har 5 mailadresse hvor vi  bl. a. har hver en personlig adresse.

Hvordan opsætter vores Iphone således at vi kun får vores egne mails?
Mvh Arne
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 15:07 #1
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 15:19 #2
Hvilke mail konto TDC,Hotmail,Gmail.
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2012 - 15:32 #3
I har vel iCloud installeret ?

http://www.apple.com/dk/icloud/#video
Avatar billede arnepedersen Forsker
25. oktober 2012 - 16:21 #4
Vi har mailkonto hos yousee. d.v.s. kabel TV.
Jeg tror ikke vi har Cloud installeret.

Jeg ved ikke hvad det skal bruges til:
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2012 - 18:01 #5
Det nærmeste jeg kan komme det, er som Yousee beskriver det

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Hjaelp_til_e-mail/Opret_en_eller_flere_mail-adresser.aspx

"Egen adresse, men fælles mailboks

Når du vil udnytte dine fem mailadresser, skal du være opmærksom på, at de er aliasser for den samme mailboks. Uanset hvilken af adresserne en mail er sendt til, vil den som udgangspunkt blive hentet ned i samme indbakke, når du starter Outlook Express, og i alle tilfælde blive vist, når du logger på webmail.

Du kan altså sammenligne de fem mailadresser med navnene på postkassen udenfor døren; uanset hvil-ket navn der står på forsendelsen, vil den havne i den samme boks."

Skal i havde jeres egne mail, på jeres iphone, skal i måske uden om Yousee !
Avatar billede arnepedersen Forsker
27. oktober 2012 - 13:21 #6
Så har jeg selv løst det. Jeg oprettede en hotmail til min kone, og slettede alt andet.
point til peterolsen 123 for at skrive

Skal i havde jeres egne mail, på jeres iphone, skal i måske uden om Yousee
sender du et svar.
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2012 - 10:43 #7
svar
Avatar billede arnepedersen Forsker
28. oktober 2012 - 12:40 #8
tak