Avatar billede reole Nybegynder
19. oktober 2012 - 18:52 Der er 3 kommentarer

Tegneplade

Hej alle eksperter

Jeg er lige starter på fysioterapeut uddannelsen og har en del anatomi, hvor man er nødsaget til at tage notater i hånden pga. de mange avancerede tegninger og figurer.

Jeg tænker så om der er en metode til at kunne lave disse digitalt så de kommer på computeren og bliver gemt sammen med alt det andet. Man kunne bruge en tegneplade, men problemet er at man bruger mange farver i timerne, men jeg har ikke fundet nogle hvor man kan købe andre farver til?

Har i nogle forslag til hvad man gøre uden at skulle scanne hver gang?

Tak for jeres hjælp

- den kommende fys...
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2012 - 19:54 #1
Lidl sælger en tegneplade på søndag jeg bruger min sammen med Adobe Photoshop der dypper man bare på farveprøverne for at skifte.
Avatar billede Poko1 Ekspert
19. oktober 2012 - 20:01 #2
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. oktober 2012 - 00:37 #3
Du kan jo sådan set købe en tablet med en pæn og bruge sådan en. Ellers er der jo muligheden som poko1 skriver.