Avatar billede Roneklindt Novice
05. oktober 2012 - 13:36 Der er 7 kommentarer

Database med PDF

Min mor er node andsvarlig i et musikkorps og vi har snakket om at lave en database på nettet hvor alle medlemmerne kunne gå ind og printe noder ud evt. med et login via hjemmesiden.

Her vil jeg spørger om der var levet et program der kan gøre dette?

Er ikke den store kode-haj.

Har prøvet mig lidt med Access men syndes ikke helt det fungere..
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. oktober 2012 - 13:50 #1
Det er som regel aldrig en god idé at lægge filer i en database. Har i overvejet skyen?

Ellers tager det ikke mange minutter lige at programmere en hjemmeside, hvor man kan uploade filer, login til filerne osv.
Avatar billede Roneklindt Novice
05. oktober 2012 - 14:53 #2
Det koster jo bare, hvis man skal ha' nogle til at programere det .. :(
Avatar billede finb Ekspert
05. oktober 2012 - 15:07 #3
dropbox
eller
gratisupload
o.lign.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. oktober 2012 - 15:09 #4
Skyen?
Dropbox?
Google drev?
Skydrive?
Avatar billede Roneklindt Novice
05. oktober 2012 - 15:31 #5
Der skal være mulighed for at søge på Komponist eller titel :)
Avatar billede arne_v Ekspert
06. oktober 2012 - 04:16 #6
Funktionaliteten er ikke vanskelig at kode.

Men hvis ikke du kan kode, saa er det jo ligegyldigt.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. oktober 2012 - 04:17 #7
Jeg er ioevrigt ikke saa bange for filer i database.