Avatar billede ChristineDJ Nybegynder
03. oktober 2012 - 10:51 Der er 2 kommentarer

HJÆLP TIL SQL :)

Hej vi er to piger, som godt kunne bruge noget hjælp til SQL.

Vi har fået en opgave der hedder at vi skal lave en hjemmeside, der præsenterer et afstemning / rating system for billeder, video og flash-produktioner.
Systemet skal gøre det muligt for brugerne at stemme / bedømme de fremhævede produktioner online.
En sorteret liste over de bedste produktioner skal præsenteres på hjemmesiden.

Hvordan kommer vi igang med dette??
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. oktober 2012 - 10:56 #1
Jeg kunne godt have hjulpet med lidt af det, men nu gider jeg ikke. I har oprettet det samme spørgsmål 3 gange.
Avatar billede ChristineDJ Nybegynder
03. oktober 2012 - 11:13 #2
Vi har prøvet at slette de to andre oplæg, men det vil den ikke :/
Grunden til at jeg også ligger et ind er at det andet var dårligt formuleret og vi gerne vil have så meget hjælp som muligt.