Avatar billede Slettet bruger
29. september 2012 - 20:04 Der er 38 kommentarer og
2 løsninger

dansk sprogpakke windows 7 download EXE fil

Avatar billede claes57 Ekspert
29. september 2012 - 20:19 #1
i ultimate skifter du bare sprog - i de andre er det ikke muligt.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
29. september 2012 - 20:31 #2
Avatar billede deadman Nybegynder
29. september 2012 - 21:59 #3
Det er godt der er nogen der kan læse mellem linierne, for du er da godt nok ikke god til at formulere dig.
Kig dog dine indlæg igennem inden du stiller dine spørgsmål!
Avatar billede deadman Nybegynder
29. september 2012 - 22:01 #4
Og husk at reagere på kommentarer: http://www.eksperten.dk/spm/969679#reply_7986275
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2012 - 22:27 #5
#1  de er i  Windows Update men jeg ville gerne downloade dem som exe filer da jeg skal bruge den til udrulning på mine computer jeg her være i Windows Update og der e de :-) MEN jeg kan ikke download dem :(((

#2 jeg skal downloade dem :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2012 - 23:24 #7
Når jeg går ind på dit link alt-til-windows.dk og klikker (Download) kommr jeg ind på www.windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/language-packs

Hvor downloade jeg den ???
Avatar billede Andershoegh Seniormester
29. september 2012 - 23:43 #8
I mappen: Overførsler
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 00:06 #9
her eller hvad http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/languages

under dansk står der

Dansk                                    dansk      Hvilket som helst sprog
(Ultimate eller Enterprise)

Få mere at vide

hvad skal jeg så
Avatar billede Andershoegh Seniormester
30. september 2012 - 00:15 #10
Jeg havner samme sted som dig på min kones pc med premium installeret og Internet eksplorer

På min egen pc med ultimate og google chrome lægger de sig som en exe fil i overførsler.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 00:25 #11
kan du ikke Download som exe fil og Upload den her http://gratisupload.dk  eller http://www.2shared.com

eller www.megafileupload.com
Avatar billede Andershoegh Seniormester
30. september 2012 - 00:32 #12
Download igangsat

--------------------------------------------------------------------------------

Tak fordi du valgte at hente "Dansk Sprogpakke til Windows 7" fra Alt-Til-Windows.dk

Dette er hvad den skriver også på når jeg trykker download.
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 00:35 #13
Download igangsat

--------------------------------------------------------------------------------

Tak fordi du valgte at hente "Dansk Sprogpakke til Windows 7" fra Alt-Til-Windows.dk. Du har nu mulighed for at tilmelde dig vores gratis nyhedsbrev herunder, mens du venter på filen.

der er det kan du ikke Download den  og Upload den
Avatar billede deadman Nybegynder
30. september 2012 - 00:40 #14
Avatar billede Andershoegh Seniormester
30. september 2012 - 00:45 #15
jeg vil i min seng nu

Hvis du har en ultimate version så prøv at installer chrome.
Sørg for at blockop ikke er slået til.

Hvis du ikke har ultimate, kan du jo ikke bruge det til noget alligevel.

Jeg kommer,so nævnt, heller ingen vegne på min kones med premium og IE installeret
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 00:45 #16
jeg vil ha en  exe fil som den kan køres fra deployment
Avatar billede torben lind Forsker
30. september 2012 - 12:53 #17
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 15:27 #18
hej torben  filen starter ikke op :((
Avatar billede claes57 Ekspert
30. september 2012 - 16:41 #19
exe-filen laver ikke anden end at pakke sprogfiler ud - du skal selv få dem indlæst i win ultimate.
Avatar billede torben lind Forsker
30. september 2012 - 17:16 #20
Som claes57 skriver,når du har downloadet filen kører du den bare og derefter går du ind i kontrolpanel,finder klokkeslæt,sprog og område og der skifter du til dansk sprog.
torben
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2012 - 17:53 #21
ja og laver den Windows Update
Avatar billede torben lind Forsker
01. oktober 2012 - 06:53 #22
Jeg forstår ikke helt hvad du mener,men hvis du mener om der sker noget men windows update,så nej,alt er som før du installeret sprogpakken.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2012 - 16:37 #23
og hvad med @ ??
Avatar billede torben lind Forsker
02. oktober 2012 - 06:55 #24
ikke forstået
Avatar billede deadman Nybegynder
02. oktober 2012 - 07:29 #25
rasmus:
Læs dine indlæg igennem før du poster. De giver tit ingen mening!

Kan se der er andre brugere der før har bedt dig om det samme.
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2012 - 16:46 #26
hvad hedder opdateringer til sprogpakke  ?? KBxxxxxxxxx ???
Avatar billede torben lind Forsker
03. oktober 2012 - 07:37 #27
der er mig bekendt ikke nogle "opdateringer" til sprogpakke,hvis der skulle være det,kommer det automatisk når du har installeret sprogpakken.
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2012 - 17:00 #28
exe fil er i denne video her med ikke hvordan jeg få den www.windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/language-packs
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2012 - 17:26 #29
Avatar billede deadman Nybegynder
08. oktober 2012 - 20:01 #30
#29
Det er Service Pack 1 du der linker til.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2012 - 22:58 #31
Windows 7 with Service Pack 1 x64 download

Home Premium x64: English | French - Spanish

Professional x64: English | Chinese - Danish - Dutch - Finnish - French - German - Italian - Korean - Norwegian - Portuguese - Spanish- Swedish

Ultimate x64: English | French - Spanish

Professional N x64: English | Danish - Dutch - Finnish - French - German - Italian - Norwegian - Portuguese - Spanish - Swedish
Normal serial keys will not work with N versions and visa-versa.

Windows 7 with Service Pack 1 x86 download

Home Premium x86: English | French - Spanish

Professional x86: English | Chinese - Danish - Dutch - Finnish - French - German - Italian - Korean - Norwegian - Portuguese - Spanish - Swedish

Ultimate x86: English | French - Spanish

Professional N x86: English | Danish - Dutch - Finnish - French - German - Italian - Norwegian - Portuguese - Spanish - Swedish
Avatar billede deadman Nybegynder
14. oktober 2012 - 12:00 #32
Hvad er spørgsmålet?
Vi kan IKKE læse dine tanker!

Det er desuden stadig en servicepack du linker til?!
Avatar billede torben lind Forsker
14. oktober 2012 - 14:24 #33
Hej deadman.
Hvis jeg forstod spørgsmålet rigtigt fra starten,var det en sprogpakke som EXE fil han ønskede og det har han fået svar på af flere,men ønsker åbentbart ikke at bruge det.
Avatar billede deadman Nybegynder
14. oktober 2012 - 14:58 #34
#33 jeg refererer til #31 :)
Avatar billede torben lind Forsker
14. oktober 2012 - 15:17 #35
Jeg forstår hvad du mener,men jeg tror ikke at rasmus64745 er intreseret i at få hjælp.
Avatar billede deadman Nybegynder
14. oktober 2012 - 17:02 #36
Enig.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 00:51 #37
hvad så med den ????www.intowindows.com/how-to-install-language-pack-in-windows-7-professional-edition/

1. Hent Vistalizator. Vistalizator er en bærbar værktøj til Vista og Windows 7 til at installere sprogpakker.

2. Også downloade din sprogpakke herfra.

3. Fyr op Vistalizator program og klik på Tilføj sprog for at vælge den downloadede sprogpakken. Klik på Åbn-knappen for at starte udvinding og installere pakken. Klik på OK, hvis du bliver bedt om med en advarsel
4. Vistalizator vil tage et par minutter at fuldføre sprogpakken installation. Når det er gjort, kan du aktivere det nye sprog. Du kan også skifte mellem de installerede og standard sprog med samme værktøj.

5. Held og lykke med at installere Language Interface Packs.
Avatar billede deadman Nybegynder
15. oktober 2012 - 19:34 #38
Jeg er ret sikker på at du faktisk selv næsten fandt svaret.
Via det link du selv sendte, så fandt jeg denne:
http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/software/updt/2011/02/windows6.1-kb2483139-x86-da-dk_67fecaab0a940e2e537bc8dcd8a9ebb8ab4ed102.exe

Hvilket skulle være en dansk sprogpakke i exe.

Men husk hvad der allerede er skrevet:
Du skal selv ind i kontrolpanel og skifte sprog bagefter.
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2012 - 23:32 #39
nu dur det via Vistalizator #37  og dit link fra  | #38  jeg likker det Svar og  vil du også gør det deadman ???
Avatar billede deadman Nybegynder
16. oktober 2012 - 17:37 #40
Svar :)