Avatar billede Mads9902 Nybegynder
28. september 2012 - 14:39 Der er 1 kommentar

Sms Overtakserings Gateway

Hej alle sammen,
jeg skriver denne tråd fordi jeg søger noget hjælp, jeg ønsker at starte en smsgateway (konkurrence/sms donation) hvor jeg får penge fra sms donationer og selvfølgelig konkurrencer. men mit store spørgsmål er om der er penge nok i det. hvor er det billigst at have en service kørende. hvor de tager mindst af dine penge?
kender godt de nye regler for overtaksering. men hvad med alle de andre regler, skal jeg have et firma, skal jeg snakke med politiet, eller kan jeg bare begynde med det samme hvis jeg oplyser kunderne om deres rettigheder når jeg sender den takseret sms?

- Mads
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. oktober 2012 - 20:05 #1
Der er ret stor forskel på om du ønsker at starte din egen SMS gateway eller om du ønsker at benytte dig af en.

Ønsker du at tilbyde overtaksering af SMSer for andre (altså have din egen gateway) eller vil du blot have mulighed for at modtage betaling via overtaksering af SMSer selv?

For at lære reglerne, der er fastcaqt vha. en fælles brancheaftale, for udsending af overtakserede SMSer, kan du have gavn af at læse http://www.rammeaftalen.dk, hvis du ikke har været derinde allerede.