Avatar billede wosbdnb Nybegynder
23. september 2012 - 16:50 Der er 4 kommentarer

hjemmeside design.

hej her inde

jeg og en ven er ved at åbne en webshop.
vi har web shoppen inde ved surftown, men vi mangler et design til den.

vi har ikke det vilde at gøre godt med men det vi vil have laver er også ganske simpelt. synes vi selv.
der e dog lige en søge funktion, lidt lige som den de har inde ved dækimporten til at søge fælge ud med, men hvis det bliver for dyrt kan den undværres.

håber der er nogle der kan hjælpe os.

hilsen
nicolaj bjerregaard
world of styling
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2012 - 17:21 #1
bruger I joomla eller wordpress, og hvilken shop har I lagt ind?
Avatar billede wosbdnb Nybegynder
23. september 2012 - 17:46 #2
vi har den inde ved surftown, det er vist oscommerce
Avatar billede iNd3x Nybegynder
23. september 2012 - 19:53 #3
vil gerne forslå at du kontakter cdev.dk

han er billig, men ret god og leverer nogle fede hjemmesider.
han er gerne åben for en snak :)
Avatar billede asbury Praktikant
07. oktober 2012 - 12:46 #4
Har du fundet en løsning ? Måske kan jeg hjælpe!