Avatar billede wosbdnb Nybegynder
23. september 2012 - 13:32 Der er 4 kommentarer

drop down menu

hej eksperter

er der nogle her inde der kan designe en drop down menu.
eks.
en menu som der står højttaler i
somså linker over til en anden menu
eks.
en menu som der står 6"*9" i
som så linker videre til en anden menu
eks.
som hedder pioneer.

så man kan søge de specifike hæjttaler eller forstærker ud som man gerne vil have.

og hvad en pris på dette eventuelt kunne hedde.

hilsen
nicolaj
world of styling
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
23. september 2012 - 14:26 #1
Du kan måske bruge den her : http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/css_menu.php
Avatar billede wosbdnb Nybegynder
23. september 2012 - 15:56 #2
den skal ikke hoppe til en ny side men opdatere den næste menu med de produkter der nu til svarre det som der er blevet søgt ud i den første menu....
også vidre til den næste igen....
Avatar billede wosbdnb Nybegynder
23. september 2012 - 16:40 #3
lige som de har inde ved dækimporten, når du skal søge fælge ud til din bil.
Avatar billede Himbear Nybegynder
24. september 2012 - 00:22 #4
Jeg vil anbefale dig at tage et kig på http://twitter.github.com/bootstrap - ud over drop down menu er der en masse andre gode komponenter.