Avatar billede bentscha Nybegynder
19. september 2012 - 13:23 Der er 1 kommentar

Ang. Excel 2010 indlæsning af mange regneark derefter en rapport

Jeg har fået lidt at en opgave.

Jeg har lavet et regneark, hvor en del mennesker skal svare på nogle spørgsmål, ved at sætte et 1 tal i boxene.

Jeg vil komme til at modtage mange regneark fra undersøgelsen, men hvordan samler jeg alle de regneark sammen og laver nogle sum til en rapport.

Jeg håber i kan hjælpe
Avatar billede supertekst Ekspert
19. september 2012 - 13:36 #1
Konsolidering - eller via VBA

og så velkommen til Eksperten..