Avatar billede rudmads Nybegynder
17. september 2012 - 09:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mailproblemer i Windows Live Mail

Jeg oplever ofte at hvis jeg besvarer en mail er den tom, når den kommer frem til modtageren.

Jeg kan heller ikke mere se, hvad der står i den, så nogle gange aner jeg simpelthen ikke, hvad det drejer sig om og hvad jeg har svaret.

Det sker aldrig i nye mail, kun i besvarelser.

Jeg bruger Windows Live Mail
Avatar billede vejmand Juniormester
17. september 2012 - 11:17 #1
Har du flueben i "Medtag meddelelsen i svaret" under: Indstillinger -> E-mail -> Send?
Avatar billede rudmads Nybegynder
17. september 2012 - 13:07 #2
Det er kun engang imellem, at problemet er der. Det vil sige, at det ikke er en indstilling, der er forkert.

Når jeg lavet er svar eller en videresend, så sker det, at mailen er fuldstændig tom. Der er hverken den oprindelige eller svaret eller kopi af header eller noget. Den er fuldkommen blank.

Det sker måske 1 ud af 40-50 mails, jeg laver.
Avatar billede rudmads Nybegynder
01. november 2012 - 09:45 #3
Trækker point tilbage