Avatar billede delakuer Nybegynder
15. september 2012 - 08:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Iphone 4 virker, men vil intet billede give!

Har lige skiftet batteri og lcd skærm + frontcover på min iphone 4. Samlede den som jeg skulle. Den kan nu tænde, den sorte baggrund forbliver dog sort. Jeg kan låse den op, modtage opkald, sætte den til itunes ALT virker, der er bare ingen billede! Jeg prøvede så at sætte den gamle skærm til for at se, præcis samme problem. Så dvs det er ikke skærmen den er gal med, men hva faen er problemet?!
Avatar billede Max Praktikant
15. september 2012 - 10:07 #1
Prøv at læse lidt her.
http://www.ifixit.com/Answers/View/54189/iPhone+4+screen+is+black+after+replacement

Men umiddelbart, prøv en RESET, det er den løsning andre havde succes med.

Du kan resette ved at holde HOME (store knap foran) og SLEEP ( den lille knap ovenpå) nede i cirka 5-10 sec.

Håber du får det fikset.
Avatar billede delakuer Nybegynder
15. september 2012 - 10:28 #2
Har prøvet reset der sker ikk rigtig noget. Kræver det at man har et simkort i før det virker?
Avatar billede Max Praktikant
18. oktober 2012 - 12:54 #3
Sorry det lidt sene svar.

Nej det skulle ikke være nødvendigt.

Har du prøvet at køre en restore fra Itunes, simpelthen nulstille og restore telefonen. Kan ikke helt huske menuerne, men mener det er muligt at sætte den til Factory defaults, fra ITUNES, og kør evt. software opdateringer, hvis der er nogle tilgængelige efter du har nulstillet telefonen.
Avatar billede delakuer Nybegynder
18. januar 2013 - 17:37 #4
Åbenbart en fejl i kablet fra motherboard til skærmen