Avatar billede mortenoj Nybegynder
06. september 2012 - 13:09 Der er 1 løsning

Er denne bærbar et godt køb?

Jeg har kig på denne bærbar: http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=9967051&ref=section
Jeg har i forvejen en HP Envy 14 1087eo, med en i7 Q720 quad-core processor. Vil jeg få en hurtigere computer med den nye? Den har jo "kun" en i5 dual-core... Jeg synes at det er svært at gennemskue. Jeg kommer til at bruge den til at pakke forholdsvis store filer ud med(10gb+), til at se mkv i 1080p og evt. til at spille lidt på. Grundet til at jeg vil ha en ny, er, at jeg kommer til at rejse en del og den gamle fylder/vejer for meget.
Avatar billede mortenoj Nybegynder
06. december 2012 - 09:16 #1
Har fundet ud af, at det var det ikke...