Avatar billede sarmad Nybegynder
06. september 2012 - 12:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Notifications bar in IE9

Hej

Kan jeg får hjælp om hvordan kan jeg disable ( turn Off) notifications bar in IE9 hvor den spørg hver gang om jeg vil åbner eller gem den fil eller document som jeg vil åbne ?

Mvh
Sarmad
Avatar billede tiger_dk Mester
06. september 2012 - 13:10 #1
Avatar billede sarmad Nybegynder
06. september 2012 - 13:43 #3
Hej Tiger_dk

Tak for dit svar .

De artikler har jeg læst inden jeg skriver herinde men det handler om disable kun adds-on bar og ikke notifictions bar .. det er mest jeg vil undgå den warning der spørger hver gang om du åbner en ny fil om du vil åbner den eller gem den osv  .
Avatar billede sarmad Nybegynder
19. april 2013 - 10:55 #4
Problem er løst .

mange tak for hjælpen tiger_dk