Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
04. september 2012 - 20:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med java

Hej har opdaget en problem med java, især når jeg er fx. er på komogvind.dk så fryser hele IE/chrome/morzilla(Har prøvet i dem alle)

Har prøvet at afinstallere java og geninstalleret det..

Nogle der har nogle forslag for det er godt nok irriterende
Avatar billede Jensen DK Novice
05. september 2012 - 06:07 #1
Det siges at man skal holde sig fra java 7 indtil videre og gå tilbage til Java 6 der skulle være fejl på den nye.
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
05. september 2012 - 06:46 #2
Hjalp ikke med at prøve med Java 7 update 5 desværre
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
05. september 2012 - 09:58 #3
http://img259.imageshack.us/img259/3946/javaw.jpg
Fik denne fejl idag hvis det kan hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2012 - 16:22 #4
Har du andre tilføjelser kørende i Firefox? (NoScript og Adblock plus)
Har du prøvet at slette dine midlertidige filer i Firefox?
Har du ikke noget af disse, så prøv at afinstallere java med Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Når programmet startes kommer et billede med alle programmer som du har. Vælg Java og tryk på afinstaller. 3 mulighed der vises i næste boks accepteres. Programmet afinstalleres. Du trykker på næste og registreringen tjekkes for efterladenskaber. Når resultatet kommer vælger du "vælg alt" og trykker næste. nogle gange kommer der filer op to gange og her vælges også at slette disse.
Genstart pc.
Hent en ny version af java og prøv at installere igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2012 - 16:25 #5
#1 Med hensyn til java har jeg både version 6 og 7 på min xp maskine, og jeg oplever ikke problemer nu. Det er korrekt at i starten var der bøvl med 7'eren, hvor jeg også kun kørte med version 6.
Kunne måske afinstallere den ene, men har ikke fået det gjort. Tænker at det der fungerer med version 7 der bruges dette, og understøttes den ikke, så kan version 6 bruges her.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. september 2012 - 16:50 #6
I følge mit kontrolpanel til Java, så hedder den sidste opdatering til Java 7 nr 7.
Ved ikke om der er forskel på det med hensyn til hvilket system man kører.
Jeg kører Xp her.
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
05. september 2012 - 19:46 #7
Ja det er korrekt den sidste nye hedder java7 update7

Og nej har ikke andet kørende i firefox da jeg lige har installeret firefox.

Vil prøve den med at afinstallere med det program du foreslår

Men jeg har på min anden pc også java7 update7 og der køre komogvind fejlfrit
Avatar billede nikolaj009 Nybegynder
24. oktober 2013 - 08:10 #8
Formateret computeren og startet forfra