Avatar billede q-skins Nybegynder
02. september 2012 - 19:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

301 redirect htacces -hjælp

Jeg har været ved at bygge ny webshop i prestashop, det har do bevirket at jeg nu har en masse døde links florerende på nettet, jeg har i den forbindelse været i gang med en 301 redirect i min htaccess fil, jeg er dog i tvivil om jeg har gjort det rigtigt.

Jeg har en generet htacces fil med en masse rewrite koder samt en rewrite mode on linje.

først hvor skal jeg placere min "Redirect 301 / gammellink/ http://q-skins.dk/nytlink" i min htaccess fil i linjen under rewrite mode on linjen eller efter rewrite koderne?

Skal jeg skrive html efter hver link jeg sætter ind i filen også selv om linket bare slutter på /?

eksempel på et af mine redirect links:
Redirect 301 /q-skins.dk/shop/skins/ http://q-skins.dk/5-skins-og-covers
Er dette link korrekt?

Håber nogle kan hjælpe mig.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2012 - 20:33 #1
Prøv at stille spørgsmålet i internet->webservere->apache - og nej, dette er ikke en gruppe dedikeret apaches konfigurations fil: .htaccess ;)
Avatar billede q-skins Nybegynder
02. september 2012 - 20:49 #2
super jeg prøver lige at poste den der :)
Avatar billede mugs Novice
02. september 2012 - 21:04 #3
husk at lukke dette spørgsmål.
Avatar billede q-skins Nybegynder
02. september 2012 - 21:18 #4
hvordan lukker jeg dette spørgsmål?
Avatar billede mugs Novice
02. september 2012 - 21:26 #5
Ved at lægge et svar selv og acceptere dette, så lukkes spørgsålet og du får dine point igen.

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede q-skins Nybegynder
02. september 2012 - 23:13 #6
lukket