Avatar billede sejejeppe Nybegynder
02. september 2012 - 16:42 Der er 2 kommentarer

Tilslut bærbar til dvd home theater?

Hej Allesammen.

Først og fremmest har jeg mit dvd home theater som er tilsluttet, mit toshiba 42" fladskærm, gennem scart, har også mulighed for at tilslutte igennem phono-kabler, så jeg kan altså se tv-kanaler med surround sound.

Så har jeg så min bærbar som jeg tit ser bluray film fra, og vil gerne have lyden fra højtalerne, så burde det i teorien virke hvis jeg satte min bærbar computer til tv'et via. hdmi, og så sætter mit dvd home theater til tv, burde lyden fra min bærbar løbe igennem hdmi op i fjernsynet og så videre ud i min home theater?

Altså

Bærbar (hdmi) -> Fladskærm -> Dvd home theater

Er dette muligt, og hvordan skal det gøres, har jeg ikke formuleret mig forståeligt, så endelige spørg :)

Mange tak på forhånd.
Avatar billede Thecleverboy Nybegynder
02. september 2012 - 17:16 #1
Kontrolpanel-->Hardware og lyd-->lyd

Du kan finde det der.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
04. september 2012 - 11:04 #2
Scart!?!!  Jeg slutter mit billede til TV med HDMI og lyden til forstærkeren med et digitalt lydkabel via SPDIF/minijack-udgangen