Avatar billede SimonJepsen Nybegynder
31. august 2012 - 17:25 Der er 4 kommentarer

FEJL ved opstart af Dell Dimension 8400 (Stationær PC) Invalid Comfiguration Information

Hej Eksperten.dk

Jeg har et problem med min stationær pc, det er som i nok kan se en Dell Dimension 8400.

Når jeg starter den op, kommer den med sort skærm, med følgende tekst

"Invalid Comfiguration Information - Please run SETUP Program"

Performing automatic IDC Configuration...
Drive 0: Disk Drive
Drive 1: CD-ROM Device
Time of day not set - pleace run SETUP program
______________________________________________________________

Jeg er bange for, at jeg er nød til at formatere den, men jeg håber bare der er en som har lidt mere forstand på det en jeg har, som kan hjælpe mig. Jeg vil helst ike formatere den, da jeg har mange billeder på den, som jeg godt vil beholde.

Håber du kan hjælpe mig...

Hilsen Simon
31. august 2012 - 17:46 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede vejmand Juniormester
31. august 2012 - 18:04 #2
Kunne godt lyde som CMOS batteriet: http://www.computerhope.com/issues/ch000239.htm
Avatar billede SimonJepsen Nybegynder
02. september 2012 - 12:19 #3
Har prøvet, at skifte CMOS batteriet til et helt nyt et.
Men samme problem kommer, den vil stadig ik starte op.
02. september 2012 - 22:00 #4
Se #1 ovenfor !!!