Avatar billede Slettet bruger
29. august 2012 - 16:33 Der er 3 kommentarer

problemer med at uploade billeder til Picasa

Jeg har brugt Picasa gennem flere år, men den sidste uge har jeg ikke kunnet uploade billeder til nye albums eller eksisterende albums på Picasa. Når jeg trykker på knappen upload, skifter billedet til uploadsiden, men kun en ring kører rundt midt på siden, og det kan den gøre i timer.
Er der nogen løsningsforsalg på det? - ellers kan jeg jo slet ikke bruge Picasa mere, og jeg har endda tilkøbt ekstra plads.
hilsener
lillian
29. august 2012 - 17:19 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2012 - 18:26 #2
tak. Har lagt spørgsmålet ind på den foreslåede kategori.
Måske skulle det være lettere at finde rundt i det her forum?

Jeg forstår desværre overhovedet ikke, hvad du mener her:
"Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv."
Lillian
29. august 2012 - 18:33 #3
I næste box skriver du eksempelvis teksten:

"Lukker"

OG klikker i [ ] Svar boxen

Derefter [Opret]

Og makere derefter [Accepter] ved dit eget svar
Som vist her -> www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo