Avatar billede fixbabe Nybegynder
28. august 2012 - 21:29 Der er 1 løsning

problemer med kickstart

Jeg er ikke helt sikker på om dette spørgsmål skal ligge her eller i php sektionen, men nu prøver jeg her til at starte med.

Jeg har et php script der henter oplysninger på en server udfra mac adressen og skriver informationerne i form af en kickstart fil.

Cden der bliver benyttet er CentOS-5.8-x86_64-netinstall.iso hvor isolinux.cfg indeholder linjen "append initrd=initrd.img ks=http://10.10.10.1/kickstart.php ksdevice=eth0 kssendmac"

CDen virker efter hensigten, den hitter filen som den skal og får oplysningerne.

Mit problem er at hvis jeg benytter mit script til at hente oplysningerne med så fejler det hele når den skal igang med selve installationen, men hvis jeg så kopiere "outputet" fra scriptet over i en fil som jeg kalder kickstart.php og kører CDen igen så virker det.. Hvorfor fejler den? Indholdet af hhv outputet i script filen er det samme som hvis jeg selv kopiere det ind.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
11. november 2012 - 13:47 #1
Lukker