Avatar billede Jackylen Nybegynder
27. august 2012 - 17:52 Der er 6 kommentarer

MMS problemer på Samsung Galaxy S2

Hej.

Min kæreste er ved at drive mig til vanvid. Jeg har købt en helt ny Samsung Galaxy S2 som jeg ikke kan få til at sende eller modtage MMS. Jeg har prøvet alle slags opsætninger. Har så prøvet at sætte hendes simkort i min tlf og der virker det. Internetdelen fungerer fint, men ikke MMS. Er det telefonen der er i stykker eller hvad kan der være galt ??
Plz hjælp mig

Mvh Claus
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2012 - 19:23 #1
Hej og velkommen.
Hvis det virker med kærestens simkort kan telefonen ikke være i stykker.
Har i samme udbyder med samme betingelser?
Avatar billede Jackylen Nybegynder
27. august 2012 - 20:17 #2
Hej og tak.

Det skal siges at Samsungen er en tlf jeg har købt til kæresten. Dvs at man ikke kan modtage og sende MMS på den Samsung. Jeg har så prøvet at sætte hendes simkort over i min Nokia lumia 800 og kunne godt sende MMS med hendes simkort i. Jeg satte så mit simkort over i hendes Samsung og kunne ikke sende MMS?? (kan godt selv sende/modtage MMS fra min Lumia)

Jeg går ud fra hendes Samsung (simkort) har de rigtige indstillinger siden den kan sende fra min ?? Eller er det kun på selve telefonen indstillingerne ligger mon ??

Derfor tænkte jeg om det er noget jeg mangler at sætte op på Samsungen og kan ikke forstå at man godt kan gå på nettet med de opsætninger jeg har fået fra Telia (vi har begge Telia med akurat samme abonnement) Som sagt er Samsungen helt ny (ca. 14 dage)og har aldrig kunnet sende eller modtage MMS.

Lang smøre men håber der kan hjælpes :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. august 2012 - 20:24 #3
Vil mene du skal finde indstillingerne i telefonen da tjenesten jo ser ud til at være aktiveret på kortet. Du må ikke spørge mig hvor du skal lede, for det ved jeg ikke desværre.
Avatar billede Jackylen Nybegynder
28. august 2012 - 11:36 #4
Er der andre der har haft lign. problemer  ??
Avatar billede MarioSuper Nybegynder
28. august 2012 - 18:27 #5
Jeg har oplevet præcis det samme siden jeg købte telefonen. Men har da helt opgivet og ikke gjort noget ved det. Tror det er telefonen der fejler noget, fordi jeg har prøvet ALT ALT ALT. Bruger viber til at sende billeder m.m. Men tror at jeg tager den til 3 Butikken snart.
Avatar billede Jackylen Nybegynder
10. december 2012 - 09:07 #6
Fandt ud af at jeg skulle slette alle opsætninger der lå på telefonen og derefter ligge den nye opsætning ind, så virkede det :-)