Avatar billede TheDogDK Nybegynder
26. august 2012 - 23:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til efter skift af System (32bit -> 64bit)

Hej.

Jeg har lige skiftet mit 32 Bit system ud med et 64 Bit, og det tog en evighed at installere alle driverene igen, men der er gjordt, nu skal min pc stå natten over og downloade mine gamle ting igen... MEN ,Men, Men nogle af mine genvejstaster virker ikke, som at slukke lyset (FN+F5) og Deaktiver Wireless Netword (FN´F9) og Deaktiver Mousepad (FN+F10).

Hvad skal jeg Gøre

Hilsen TheDogDK
Avatar billede KHHP Juniormester
27. august 2012 - 07:13 #1
Det nemmeste er at gå ind og hente alt software og driver tilgængelig til 64-bit windows på din computer producents hjemmeside.
Avatar billede Biotwix Nybegynder
04. september 2012 - 15:01 #2
det er en driver du mangler til din bærbar.
hvad hedder model nummeret så bliver det meget nemmere at hjælpe dig :)
Avatar billede TheDogDK Nybegynder
09. december 2012 - 00:20 #3
Tak for hjælpen. Undskyld jeg først svarer efter en evighed, men tak .